недеља, 20. април 2014.

NETKO JE NACRTAO DVA SRCA NA ZIDU ŠKOLE





Netko je nacrtao dva srca,
Na zidu škole,
Ispod je napisao,
Da  I... i  I….  se vole.

Osim mene nitko ne zna,
A htjeli bi znati svi,
Koja je to I…a,
Jer u razredu ih ima tri...
Neću im priznati...

Jedno srce moje je,
Drugo srce njeno je,
Samo moje srce zna,
Koja je prava I…a.

Jedno srce moje je,
Drugo srce njeno je,
Samo njeno srce zna,
Da to sam napisao ja.





II


Netko je nacrtao dva srca,
Na zidu škole,
Ispod je napisao,
Da I… i  I….  se vole.
Sad' u mome razredu,
Traje neka čudna istraga,
Motre svaku I…u,
Bilježe, traže, sumnjaju...
Neću im priznati...


Jedno srce moje je,
Drugo srce njeno je.
Samo moje srce zna,
Koja je prava I...a.



Jedno srce moje je,
Drugo srce njeno je.
Samo njeno srce zna,
Da to sam napisao ja.


                                                 Nikola Šimić Tonin
 


Нема коментара:

Постави коментар